“...als het tiptop in orde moet zijn...”

Werkwijze

Hoe gaat LOES te werk? 
Na het eerste contact vindt een vrijblijvend kennismakingsgesprek plaats. De opdracht wordt met je besproken en de wensen worden geïnventariseerd. Vervolgens wordt een offerte opgesteld waarin de afspraken zijn opgenomen. Indien nodig volgt een vervolggesprek en toelichting op de offerte. Elke opdracht is maatwerk tenslotte! Na ondertekening van de offerte gaat de samenwerking van start. Meerwerk en/of verlenging van de opdracht gebeurt uitsluitend na schriftelijke opdracht. Op elke opdracht zijn de algemene voorwaarden van LOES van toepassing. 


LOES is u graag van dienst. 

  • Notuleren

    Ik bereid mij goed voor en dit houdt in dat ik graag alle stukken tijdig voor de vergadering in mijn bezit heb. Als het mogelijk is, is het voor mij prettig om van te voren ook een namenoverzicht van de deelnemers van de vergadering te krijgen. Ik notuleer met mijn laptop en ik ben tijdig bij de vergadering aanwezig om kennis te maken met de deelnemers. Bij voorkeur neem ik plaats naast de voorzitter van de vergadering zodat eventuele onduidelijkheden direct opgehelderd kunnen worden. Het verslag lever ik in principe binnen 5 werkdagen af in de afgesproken lay-out. Je kunt mij inschakelen voor een éénmalige vergadering maar ook voor serie vergaderingen.   

  • Vertrouwelijke informatie

    De informatie die LOES van je ontvangt of opvangt tijdens de uitvoering van haar werkzaamheden worden vertrouwelijk behandeld. Geluidsopnamen die tijdens de vergadering worden gemaakt, worden gebruikt om de notulen correct op te stellen. Nadat ik voor de notulen het akkoord van de opdrachtgever heb ontvangen, wordt de geluidsopname vernietigd. Geheimhouding is gewaarborgd zie hiervoor tevens de algemene voorwaarden.

  • Intermediairsfunctie

    Om de communicatie en/of coördinatie tussen jou en jouw cliënt(en) optimaal te laten verlopen, vereist een dergelijke opdracht een goede voorbereiding. Ik spreek de opdracht grondig met je door. Toelichting van het vakjargon in jouw branche is hier bijvoorbeeld een onderdeel van.

  • Eigen kantoor

    Vanzelfsprekend beschik ik over een eigen kantoor waar de werkzaamheden worden uitgevoerd. Het is ook mogelijk de opdracht op locatie uit te voeren. Alle werkzaamheden door LOES vinden plaats op freelance basis. Reiskosten worden apart in rekening gebracht.

  • Werktijden en beschikbaarheid

    LOES kan tijdelijk, frequent of op projectbasis worden ingehuurd. Je kunt van mijn diensten gebruik maken op de momenten dat jij mij nodig hebt. 

  • Afspraak is afspraak

    In de hectiek van deze tijd lever ik jouw opdracht netjes en op tijd af volgens de afspraken die we hierover hebben gemaakt. Afspraak = afspraak vind ik ontzettend belangrijk. 

  • VAR verklaring

    LOES is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Rotterdam onder nummer 52853152 en in het bezit van een geldige VAR verklaring.
    Zodra vanuit de overheid aanpassingen van de VAR nodig zijn, zorg ik dat mijn registratie bij de Kamer van Koophandel geactualiseerd word. 
    Ingeval een 'verwerkersovereenkomst' van toepassing is bij de secretariële ondersteuning dan zorg ik voor een dergelijke overeenkomst. LOES voldoet aan de eisen van de AVG (25 mei 2018 en de aanscherping daarvan in 2019). 

Referenties

  • De YogaSchool

    Louise is kundig, betrokken en heel prettig in de omgang. Zij heeft de juiste toon in haar communicatie. Ze is vriendelijk, geïnteresseerd en accuraat en heeft een geweldig geheugen.

    Marian Korstanje
    Marian Korstanje
  • Aannemingsbedrijf Van Winden B.V.

    Louise is enthousiast en positief. Zij is oplossingsgericht en heeft in korte tijd een digitale administratie opgezet voor ons bedrijf.

    Sandra van Winden
    Sandra van Winden
  • Hans Nagtegaal Interim Management

    Louise van der Linden is een bijzonder plezierige secretaresse die de competentie bezit preventief acties in te zetten waardoor de organisatie van haar werk vlekkeloos verloopt.

    Hans Nagtegaal
    Hans Nagtegaal
t: 06 55 96 15 86 e: info@louise-officesupport.nl KvK: 52853152