“...als het tiptop in orde moet zijn...”

Diensten

LOES biedt een breed scala aan ondersteunende administratieve en secretariële werkzaamheden. Elke opdracht is anders en stem ik nauwkeurig op jouw wensen af. 
Tot mijn diensten behoren: 

  • Notuleren

    LOES maakt de notulen van de vergadering, het overleg of het gesprek. Uiteraard in de lay-out van jouw organisatie. De notulen worden conform jouw wens opgesteld: een woordelijk verslag, een samenvatting, alleen de conclusies op een rij en met of zonder een actielijst en/of een besluitenlijst. Het verslag of de notulen worden in principe binnen 5 werkdagen opgelevert of conform de gemaakte afspraak. Aanpassingen of aanvullingen op de concept notulen / het concept verslag worden desgewenst door mij verwerkt. 

  • Opstellen van vergaderagenda

    LOES stelt de agenda voor de vergadering voor je op en nodigt de deelnemers uit. Verspreiding van de vergaderstukken kan hier uiteraard een onderdeel van zijn.

  • Redigeren en corrigeren van teksten

    LOES redigeert en/of corrigeert de teksten die (digitaal) worden aangeleverd.

  • Administratieve achterstanden wegwerken

    LOES biedt administratieve ondersteuning zodat achterstanden op korte termijn zijn weggewerkt. Dit kan op locatie zijn maar ook vanuit mijn eigen kantoor. LOES kan desgewenst jouw (digitale) administratie (her)inrichten. Structureren van een administratie doe ik altijd in nauw overleg met mijn klant zodat mijn klant na mijn vertrek op een effeciente manier de eigen administratie kan bijhouden. Ik lever maatwerk. 

  • Werkdruk verlagen

    Je kunt LOES inhuren voor eenmalige, tijdelijke of langdurige administratieve of secretariële ondersteuning. Denk bijvoorbeeld aan een verlof, langdurig ziekteverzuim van één van jouw medewerkers/sters of een (seizoens) piek in de werkzaamheden van een onderneming.

  • Transcriptie

    Jouw opgenomen tekst(en) of interviews werkt LOES conform de van te voren afgestemde wensen uit, bijvoorbeeld een woordelijk verslag, een brief of een notitie.

  • Leden- of donateursadministraties

    De ledenadministratie van een vereniging of de donateursadiministratie van eeen stichting kan LOES voor je beheren waarbij het ook mogelijk is te fungeren als secretariaatsadres.

  • Intermediair tussen opdrachtgever en cliënt

    LOES kan als schakel ingezet worden tussen de opdrachtgever en jouw cliënt(en) om de communicatie en/of coördinatie te optimaliseren tijdens een project of proces.

  • Financiële administratie

    Voor tijdelijke of structurele ondersteuning van een financiële administratie werk ik nauw samen met Gabriëlle Baljon van Baljon Administratie. Gabriëlle is net als ik sterk in coaching-on-the-job, in haar geval als het gaat het met name om de cijferts, daar ligt haar kracht en expertise. Net als LOES levert Baljon Administratie maatwerk aan haar klant. Klik op de link voor meer informatie over baljonadministratie.nl

  • Organiseren personeelsdagen, evenementen, congressen

    Regelen en organiseren 'zit in mijn bloed'. Graag neem ik de organisatorische zaken uit handen bij bijvoorbeeld het organiseren van een personeelsdag, een zakelijk evenement, zakelijke reis of een congres. Ik denk graag met je mee en ben je graag van dienst bij alle facetten rondom de organisatie van jouw evenement! 

Referenties

  • De YogaSchool

    Louise is kundig, betrokken en heel prettig in de omgang. Zij heeft de juiste toon in haar communicatie. Ze is vriendelijk, geïnteresseerd en accuraat en heeft een geweldig geheugen.

    Marian Korstanje
    Marian Korstanje
  • Alzheimer Nederland afd. Rotterdam e/o

    "Toen ik aantrad als voorzitter van de afdeling Rotterdam e.o. heeft Louise me uitstekend op weg geholpen. Louise is pro-actief, is betrouwbaar in het nakomen van afspraken en denkt volop mee. Daarnaast is ze een zeer prettig mens om mee samen te werken. Ik kan haar van harte aanbevelen!"

    Gerben Hagenaars
    Gerben Hagenaars
  • CBS Het Lichtpunt

    Ik kan Louise van harte aanbevelen. Zij heeft in korte tijd de volledige administratie van onze school geprofessionaliseerd. Louise is in staat in korte tijd de werkzaamheden te inventariseren, efficiëntie en verbetering aan te brengen.

    Rob Heidenreich
    Rob Heidenreich
t: 06 55 96 15 86 e: info@louise-officesupport.nl KvK: 52853152